A Thousand Years
Friday Night (:
Friday 13 January 2012 | 07:49 | 0 comments
........................................................




heyy everybody. assalamualaikum (:. wuu, tadi merentas desa. penat giloooo. kayh aku tak dapat number. ohh, dah agak dah.baru nak enjoy weekend nii. nii duduk kat bilik kaki sakit. heshh -.- masalah bebeno.okayh tadi kita jumpa haziq. mygoddddd dia dah lama tak senyum kat aku.kayh then ada minah nii(takperlusebutnama) menggedik ngan haziq.damn. asal tak jealous aku dohhh. okayh then time balik ttuuu dia rapat ngan sorang awek tuu.okayh stop story about that. sakit hatii. eh setengah orang cakap mimpi itu mainan tidur. and setengah orang cakap mimipi itu boleh jadi kenyataan. and yesterday , aku mimpi aku dah baik ngan haziq.lol. :D. okayh just mimpi. hope jadi kenyataan.bhaha. okayh nak story apa nii. ohh lupa pulak. helang menang! still juara okayh. Bayan,Enggang,Rajawali tak yah nak kutuk sangat yeee. haha .just duduk dalam bilik . alone :(.tomorrow? nak buat apa huh? neighbour ajak joging, okayh semua dah chubbyyy giloo.haha.okayh tu jee nak story oh wait. memandangkan aku tengah boring . so, webcam laa kejap .haha



pic.twitter.com/zkhAogdw
webcam cause boring giloo. yeah love youuu.lol ;D


kayh eliwan boiiiiiii.have a nice day tomorrow (:

Labels:


Older Post | Newer Post
Disclaimer


Hello ! You have stopped onto my blog , so please behave yourself . Don't take anything from my blog because I know which is MINE.

Facebook | Twitter

Enjoy Here Peeps!


Navigations

About Stuff Links Entries

Tagboard



Credits


Skin by : Teha Halim
Background by : Kemetot Chomel
Blog editor : Zakirah Zainal
Header : Zakirah Zainal
Best View by : GOOGLE CHROME