A Thousand Years
Lulzzzz. Im bored c(:
Friday 13 January 2012 | 10:23 | 0 comments
Hearts, Animated Graphics, Animated Gif, Animated Gifs, Love, Corazones, Coracoes, Zemrat, Srce, Hjerter, Mga puso, Hati, Sirdis, Qlub, Cors, Hertta, Cœurs, Corazons, Il mio cuore, Hjerte, Serce, Srdce, Animated Graphics, Keefers


assalamualaiku everybody.hoiiiii (:. now dah pukul 1:32 am. aku still tak boleh tidur.urmm dah on facebook, twitter. pon boring.lol.okayh maybe tahun ni aku kene study hard sikit. sbb ready for next year. ehh confirm syok kann. next year, aku UPSR, kakak aku PMR then abang aku SPM. wooooo, confirm ayah aku buat home tuisyen.lulzzz. my dad kata, sekarang kene study lebih cause nnti nak dekat exam tak de laaa kelang kabut then my dad ckp bila nak exam nnti tak yah nak study gilaagilaa sbb before ni kita dah study lebih.then my dad story time dulu dia nak exam.Dia kata sseminggu sebelum exam dia belajar gilagila but 5,6 hari nak exam tuu dia lepak ngan kawankawan dia. tengok wayanglaa.haha.okayh story about my dad. dia funny giloooo and annoying sikit. macam aku laa. bak kata pepatah "Like father, like daughter" haha.okayh aku seriously lebih rapat and manja dengan ayah aku dripada mak aku. okayh senang cerita aku ikut keturunan ayah aku and kakak aku keturunan mak aku.ohh, aku dengan kakak aku takde persamaan okayh. dia agak gedik -.-. tensyen doo aku ngan dia. okayh sabar jje aku. dia ada eyebag yg tebal gilaa and aku ada eyebag but tak setebal dia. O.o. suara kiteorg je sama. like kalau kawan kakak aku call, then kakak aku membuto or takde. so aku kene answer then kawan dia memang tak cam la do. tu yg mlaas bebeno.nnti bila aku ckp ni adik dia, kang kawan kakak aku cakap aku menipu.kaki kangg kau nii. okayh stop talking about minah joyah tuu. okayh my elder brother now 19. dia hensemm,haha dari abang aku yg second tuu -.-.

Ni dia hero Malaya.hero melaya la sangat wehh.im call he "bapis"
BAng + apis. okayh actually nama dia asrul hafis ntah sejak lahir panggil dia bapis (:
peace man !

pic.twitter.com/GelDEQPm
bapis and kak ad. ni ex my brother. eventough dia free hair but dia baik
gilaaa. now dorang clash.just wanna say hope kak add dpt hidayah okayh.love you kak ad



Opssss, sorry gambar abang yg second tuu tak ada pulokk.oh sokay biarlaa -.- nama dia
Muhammad Haziq ,16. Ohh tu je.



nafishah gedikkk.okayh saja amik fhoto dia yg pki tudung.
okayh dia freehair kadangkadang. what ever laaa. kesah pulok aku ngan dia .lol :D
Just call nafishah gemokk okayh? haha



Hikhik. and thats me. im wearing the spec just nak cover eyebag tuu.haha O.o kayh



heyy, Im proud to be Malaysian. Go Harimau Mda.lol xD.


okayh thats all.bye u alls :D

Labels:


Older Post | Newer Post
Disclaimer


Hello ! You have stopped onto my blog , so please behave yourself . Don't take anything from my blog because I know which is MINE.

Facebook | Twitter

Enjoy Here Peeps!


Navigations

About Stuff Links Entries

Tagboard



Credits


Skin by : Teha Halim
Background by : Kemetot Chomel
Blog editor : Zakirah Zainal
Header : Zakirah Zainal
Best View by : GOOGLE CHROME