A Thousand Years
Kak Ewanis Erisya ♥
Friday 10 February 2012 | 08:01 | 0 comments


heyyy assalamualaikum :-D. im so happy. hihi. you know what, haha. kak ewanis dia bagi hadiah birthday aku and and aku sungguh terharu. fyi, aku sumpah tergelk time abang aku yg haziq tu dia nk bagi hadiah tuu. thanks kak for the rantai tuu. i really love it.tau takk. abang aku ttuu jenis yg psycho sikit -.- butt dengan kawan2 dia okayh kott.kan kak ewanis suruh kasi present tu kt aku. then semalam abang aku ketuk bilik aku, then dia ckp "nah, *while pegang kotak yg comel* then dia ckp "suka la tu, kak ewanis bagi." pastu dia tersengih sengih. actually banjik baik buttt dia tu sometimes waras sikit -.- and he is so STUPID. why dia dah dpt kak ewanis then dorang clash. ya allah, kadang adang rasa nak hentak kepala banjik nii. -.- so damn stupis guy. sorry banjik but why you tak nmpk girl depan mata banjik yg baik, penyanyang and so COMEL :-D. you are so blind , man!



im sorry kak ewanis. curik fhoto akak. hihi :). ni dia kak ewanis. she so damn comel. i really love her like kakak kandung aku. eventough sbb kebodohan abang aku tuu. dorang pernh couple sekejap then masa dorang couple tuuu aku dengan sengaja nyaaa saja sebok busy body and aku ingt kak ewanis nii mcm sombong lew. FIRST FIRST! then after tuu aku rasa sayang sangat kt dia and aku dpt tahu abang aku clash ngan dia. i feel like wanna kill banjik. and aku pon perlik doe hensem sgt ke abang aku tuu ._.n lololo. cinta itu dtg dari hati, bukan raut wajah.haha ingat tuuu,. waras doe aku -.-
and thanks sesangat. and aku sumpah teringin nak hug kak ewanis but tidak kesampaian ohh . hermmmm :/. *lap airmata* lol.


okayh gtg. nak tido. dah nak pukul 12 nii. donno why. selalu tidur lagi lambat kot smpai pukul 2 or 3 pagi camtu maybe demam and tonser aku bengkak. haha okayh night. byeeeeee :D.
assalamualaikum. love ya, kak ewanis <3

Labels:


Older Post | Newer Post
Disclaimer


Hello ! You have stopped onto my blog , so please behave yourself . Don't take anything from my blog because I know which is MINE.

Facebook | Twitter

Enjoy Here Peeps!


Navigations

About Stuff Links Entries

Tagboard



Credits


Skin by : Teha Halim
Background by : Kemetot Chomel
Blog editor : Zakirah Zainal
Header : Zakirah Zainal
Best View by : GOOGLE CHROME